Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
 

Pokud nejste se zbožím, které jste si zakoupili na e-shopu www.vonavazastavka.cz spokojeni, můžete jej do 14 dnů od převzetí balíčku neporušené, nepoužité a neotevřené vrátit. Pro vrácení zboží prosím využijte vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který si vytisknete, vyplníte a spolu se zbožím a dokladem o koupi (faktura zaslaná na Váš e-mail) zašlete v tištené podobě na adresu:

 

Lucie Březinová
U Hráze 335
741 01 Nový Jičín

Veškeré náklady, které vznikají vrácením zboží (balné, doprava od zákazníka do provozovny) jsou hrazené zákazníkem. Zboží, které nebude vhodně zabaleno a bude vlivem dopravy poškozeno nebude akceptováno na vrácení. Částka za vrácené zboží Vám bude navrácena do 14 dnů ode dne přijetí zboží. Částka bude navrácena na Vámi uvedený bankovní účet.

Nejrychlejší, nejpohodlnější a nejlevnější způsob vrácení zboží je přes Zásilkovnu. Zboží zabalíte, přinesete na jakékoli podací místo Zásilkovny a nahlásíte kód: 92729363. Služba je zpoplatněna částkou 60 Kč, která Vám bude odečtena od ceny zboží. Nebo můžete odeslat přes dopravce, kterého si sami zvolíte.

Z hygienických důvodů nelze vrátit produkty, které byly otevřeny, použity, vyzkoušeny, částečně spotřebovány nebo vyňaty z původního obalu. Stejně tak není možné vrátit zboží z důvodu nevyhovující vůně, barvy nebo konzistence, protože již došlo k otevření produktu a tím k jeho kontaminaci.

 

 

REKLAMACE

Pokud nejste se zbožím, které jste si zakoupili na e-shopu www.vonavazastavka.cz spokojeni, nebo něco se zbožím není v pořádku, kontaktujte nás prosím e-mailem na info@vonavazastavka.cz. Do e-mailu napište důvod reklamace zboží a o jaké zboží se jedná, prosíme také o přiloženou elektronickou fakturu, nebo číslo reklamované objednávky.

Následně prosím zašlete zboží, které je určeno k reklamaci s přiloženou fakturou tohoto zboží a s vyplněným reklamačním formulářem  na adresu:

Lucie Březinová
U Hráze 335
741 01 Nový Jičín

 

Nejrychlejší, nejpohodlnější a nejlevnější způsob vrácení zboží je přes Zásilkovnu. Zboží zabalíte, přinesete na jakékoli podací místo Zásilkovny a nahlásíte kód: 92729363. Služba je v tomto případě zdarma.

Zboží prosím zasílejte takovým způsobem, aby nebylo dopravou poškozeno (viz smluvní podmínky daného dopravce). Zboží, které nebude řádně zabaleno nebude možné reklamovat. Ideálně tedy do pevného obalu, který drží svůj tvar, vyplněného výplňovým materiálem. Reklamované zboží neposílejte na dobírku. Jakmile zboží obdržíme, zašleme Vám informaci o této skutečnosti a o přijetí reklamace.

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, nejpozději však do zákonem stanovených 30 dnů od obdržení zboží na naši adresu. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, zašleme Vám náhradu v podobě zboží stejného druhu. Pokud nebude možné zboží vyměnit, budou Vám vráceny peníze na Váš bankovní účet v hodnotě ceny vráceného zboží a dopravy.

 

 

Zpět do obchodu